Szukamy Art Directora!
Art Director nadzoruje prace kreatywne, a jego umiejętności koncepcyjnego myślenia często wynoszą prace projektowe na nowy poziom. Jeśli posiadasz dwuletnie doświadczenie w agencji reklamowej i chciałbyś się sprawdzić w pracy przy ogólnopolskich projektach, mamy coś dla Ciebie!
Czego od Ciebie oczekujemy?
- min. dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej lub pokrewne
- portfolia prac pokazujących wszechstronność oraz umiejętność kreatywnego i koncepcyjnego myślenia.
- zrozumienia najświeższych trendów komunikacyjnych, formatów;
- umiejętności tworzenia koncepcji kreatywnych w oparciu o brief
- umiejętności pracy z briefem i brandbookiem marki;
- znajomości pakietu Adobe CC
- dobrej organizacji pracy oraz zarządzanie zespołem;
- zrozumienia kultury i muzyki (rap/urban)
- poczucia estetyki
Jakie byłyby twoje zadania?
- tworzenie koncepcji wizualnych i kreatywnych dla artystów, oraz partnerów marketingowych - akcje specjalne, wizerunkowe, aktywacje.
- tworzenie koncepcji key visuali, video, projektów landing pages oraz innych materiałów graficznych (ATL, BTL, digital);
- tworzenie wybranych i kluczowych materiałów graficznych
- nadzór na planie zdjęciowym przy tworzeniu materiałów video i key visuali
- dbanie o spójność tworzonych materiałów i ich zgodność ze strategią komunikacyjną Artystów, ale również marek zaangażowanych
Dlatego jeżeli jesteś na bieżąco z tym, co dzieje się nie tylko w SBM, ale również na całej scenie, twoja głowa aż kipi od niestandardowych pomysłów i uważasz, że można na Tobie polegać, wyślij swoje zgłoszenie oraz portfolio na rekrutacja@sbmlabel.pl koniecznie zawierając w tytule [ART DIRECTOR]. Źle zatytułowane zgłoszenia nie będą rozpatrywane!