
REGULAMIN KONKURSU „MURAL SBM”
NA PROFILU @SBM_LABEL W SERWISIE INSTAGRAM
(dalej „Regulamin”)
- 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Konkurs „MURAL SBM” (zwany dalej „Konkursem”) jest organizowany i przeprowadzany przez SBM GROUP S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dembińskiego 21, 01-644 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000924004, o kapitale zakładowym w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), posiadającą NIP: 5252867801, REGON: 389316233 (dalej „SBM GROUP” lub „Organizator”).
- Konkurs przeprowadzany jest na podstawie Regulaminu, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Regulamin określa zasady uczestnictwa w Konkursie, zasady przebiegu Konkursu, zasady nadzoru nad przeprowadzeniem Konkursu, zasady reklamacji, a także rodzaj nagrody oraz sposób jej uzyskania.
- Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest akceptacja Regulaminu.
- Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i nieodpłatne.
- Fundatorem i realizatorem nagrody w Konkursie jest SBM GROUP.
- Konkurs organizowany jest w serwisie społecznościowym Instagram, dostępnym pod adresem https://www.instagram.com/ (dalej „Serwis”).
- Informacje o Konkursie, jego zasadach i nagrodach w nim przewidzianych, zostaną zamieszczone na profilu Organizatora o nazwie @sbm_label zamieszczonym Serwisie (dalej „Profil”).
- Konkurs nie jest żadnym rodzajem gry losowej, której wynik zależy od przypadku (w tym loterią fantową ani promocyjną), ani też zakładem wzajemnym, których zasady organizacji określa ustawa z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 227).
- Celem Konkursu jest promocja marki Organizatora o nazwie SBM Label.
- Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061).
- 2
CZAS TRWANIA KONKURSU
- Konkurs przeprowadzony będzie w okresie od 24.01.2025 r. do 31.01.2025 r. (dalej „Czas Trwania Konkursu”).
- Termin nadsyłania przez Uczestników zgłoszeń do udziału w Konkursie, o których mowa w § 4 ust. 3-7 Regulaminu, rozpoczyna się 24.01.2025 r. o godz. 24.01.2025 r, a kończy się 31.01. 2025 r. o godz. 23:59.
- Rozstrzygnięcie Konkursu i ogłoszenie zwycięzców nastąpi do 02.02.2025 r.
- Wszystkie godziny podane w Regulaminie oznaczają godziny zgodne ze strefą czasową obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- 3
WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Uczestnikiem Konkursu (dalej „Uczestnik”) może być osoba fizyczna mieszkająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która:
- najpóźniej w dniu rozpoczęcia Konkursu ukończyła osiemnaście lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- jest zarejestrowanym użytkownikiem Serwisu i posiada osobiste, widoczne publicznie konto w Serwisie, prowadzone zgodnie z wymogami Serwisu, a w profilu Uczestnika zamieszczonym w Serwisie udostępnione są imię i nazwisko Uczestnika,
- obserwuje Profil,
- zapoznała się z treścią Regulaminu i akceptuje go w całości i bezwarunkowo oraz
- spełnia inne warunki określone w Regulaminie.
- Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu w całości oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji Konkursu (w zakresie, w jakim zgoda ta jest wymagana przepisami prawa) i w celu przekazania oraz realizacji nagród. Wyrażenie zgody, o której mowa w niniejszym ustępie, jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.
- W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy, członkowie władz i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu, a także osoby współpracujące ze wskazanymi powyżej podmiotami w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy oraz członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
- Uczestnikowi nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie z tytułu udziału w Konkursie.
- Uczestnik nie może naruszać przepisów prawa ani jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych, praw własności przemysłowej, praw autorskich lub praw pokrewnych osób trzecich, a także nie może naruszać dobrych obyczajów i zasad współżycia społecznego.
- Uczestnik nie może prowadzić jakichkolwiek działań promocyjnych, reklamowych lub kryptoreklamowych dotyczących towarów, znaków towarowych lub usług osób trzecich, a w szczególności nie może:
- zakładać ubrań lub używać przedmiotów, na których będą widoczne reklamy, logo, znaki towarowe lub nazwy firm,
- zakładać ubrań lub używać przedmiotów stanowiących znaki towarowe firm, ani
- wypowiadać żadnych haseł, informacji oraz odnosić się do nazw towarów lub firm.
- Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu.
- Uczestnik zostaje poinformowany i przyjmuje do wiadomości, że warunki uczestnictwa w Konkursie mogą narazić go na stres, a subiektywna i wyrażana publicznie ocena, której zostanie poddany, może być krytyczna i stresująca. Przystępując do Konkursu, Uczestnik wyraża na to zgodę.
- 4
ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU
- Konkurs zostanie przeprowadzony za pośrednictwem Serwisu i będzie obejmował:
- etap 1 – dokonanie przez Uczestników zgłoszeń do Konkursu i wykonanie zadania konkursowego,
- etap 2 – wyłonienie zwycięzcy Konkursu oraz przyznanie nagród.
- 24.01.2025 r. o godzinie 17:00 Organizator za pomocą postu konkursowego udostępnionego na Profilu ogłosi zadanie konkursowe (dalej „Zadanie Konkursowe”).
- Etap 1 Konkursu będzie obejmował dokonanie przez Uczestników zgłoszeń do Konkursu oraz wykonanie przez Uczestników Zadania Konkursowego.
- Zadanie Konkursowe będzie polegało na:
- przygotowaniu przez Uczestnika kreatywnego zdjęcia z widocznym muralem SBM znajdującym się w Warszawie przy ul. Drewnianej 4 (dalej „Zdjęcie Konkursowe”) i udostępnieniu Zdjęcia Konkursowego w formacie relacji (Instastory) Uczestnika w Serwisie (dalej „Relacja Konkursowa”) oraz
- udostępnieniu w formacie relacji (Instastory) Uczestnika w Serwisie postu Organizatora z Zadaniem Konkursowym, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
- Relacja Konkursowa i Zdjęcie Konkursowe muszą zostać samodzielnie stworzone przez Uczestnika na potrzeby Konkursu, a ponadto muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie, w szczególności w § 7 ust. 1 Regulaminu, jak również w regulaminie Serwisu.
- Relacja Konkursowa musi zostać publicznie udostępniona (opublikowana) przez Uczestnika na osobistym profilu Uczestnika w Serwisie wraz z oznaczeniem Profilu, tzn. @sbm_label.
- Z chwilą publicznego udostępnienia Relacji Konkursowej oraz postu z Zadaniem Konkursowym w sposób wskazany w ust. 4-6 powyżej, Uczestnik dokonuje zgłoszenia do Konkursu (dalej „Zgłoszenie”).
- Zgłoszenie musi zostać dokonane w terminie określonym w § 2 ust. 2 Regulaminu.
- Uczestnik może zgłosić do Konkursu maksymalnie trzy Zgłoszenia, zawierające trzy różne Zdjęcia Konkursowe.
- Etap 2 Konkursu będzie obejmował wyłonienie trzech laureatów – zwycięzców Konkursu wybranych przez trzyosobową Komisję (dalej łącznie „Zwycięzcy”), którym zostaną przyznane trzy osobne nagrody (dalej łącznie „Nagrody”).
- Komisja, wyłaniając Zwycięzców, wskaże Uczestników, których Relacje Konkursowe uzna za najciekawsze i najbardziej odpowiadające profilowi artystycznemu Organizatora.
- Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na Profilu w terminie do 03.02.2025 r.
- Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, zarządzany ani powiązany z podmiotami będącymi właścicielami Serwisu. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestników za przeprowadzenie Konkursu. Wszelkie dane osobowe wymagane i powierzane przez Uczestników są przekazywane Organizatorowi, a nie Serwisowi.
- 5
NAGRODY
- Zwycięzcom Konkursu zostaną przyznane Nagrody w postaci karnetu dla dwóch osób na cały SBM FFestival 2025, dla każdego Zwycięzcy.
- Warunkiem otrzymania Nagrody przez Zwycięzcę jest obserwowanie Profilu przez konto Zwycięzcy w Serwisie oraz przesłanie odpowiedzi Organizatorowi na wiadomość prywatną przesłaną każdemu Zwycięzcy za pośrednictwem Serwisu, w której zostanie wskazany adres poczty elektronicznej Organizatora. W terminie czternastu dni od otrzymania wiadomości od Organizatora, każdy ze Zwycięzców zobowiązany będzie do przesłania Organizatorowi wiadomość e-mail na adres, o którym mowa w niniejszym ustępie, w której wskaże swoje dane w postaci imienia i nazwiska, numeru PESEL, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail i Urzędu Skarbowego właściwego do rozliczenia nagrody.
- Niezachowanie przez Zwycięzcę terminów, o których mowa w Regulaminie, podanie nieprawidłowych lub niepełnych danych, w szczególności o których mowa w ust. 2 powyżej, brak obserwowania Profilu przez Zwycięzcę, a także inne uchybienia po stronie Zwycięzcy powodujące niemożliwość realizacji Nagrody, w szczególności, brak przestrzegania zasad określonych w § 3 powyżej, skutkują uznaniem, że dany Zwycięzca zrzekł się Nagrody.
- Nagroda, której otrzymania Zwycięzca się zrzekł, pozostaje do dyspozycji Organizatora.
- W razie zrzeczenia się otrzymania Nagrody, Zwycięzca nie nabywa roszczenia o zapłatę jej równowartości pieniężnej.
- Zobowiązanym do realizacji Nagród w Konkursie zgodnie z Regulaminem jest Organizator.
- Nagrody nie podlegają wymianie na inną ani na jej równowartość pieniężną. Nie jest możliwe przeniesienie prawa do Nagrody na rzecz osób trzecich, wypłacenie równowartości Nagrody, jak również rezygnacja z części Nagrody. Rezygnacja z części Nagrody jest równoznaczna z rezygnacją z całości Nagrody. W przypadku rezygnacji przez Zwycięzcę z Nagrody Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania Nagrody innemu Uczestnikowi.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmianę danych przez Uczestnika, uniemożliwiającą realizację Nagrody albo powiadomienia o wygranej oraz za podanie przez Uczestnika niewłaściwych lub nieprawdziwych danych, jak również inne okoliczności o podobnym skutku, jak np. nałożenie na konto Zwycięzcy bana w Serwisie.
- Organizator przyznaje Zwycięzcom dodatkową nagrodę w formie pieniężnej w wysokości odpowiadającej podatkowi dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w Konkursie, liczonemu od ubruttowionej o należny podatek dochodowy wartości Nagrody. Kwota ta nie podlega wypłacie na rzecz Zwycięzcy, lecz przeznaczona jest do zapłaty należnego podatku dochodowego od wartości nagrody, obciążającego wygrywające osoby („ubruttowienie nagrody”) zgodnie z ustawą z dnia 26 lipca 1991 o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 226 z późn. zm.). Organizator, zgodnie z ustawą, o której mowa powyżej, jest odpowiedzialny za pobór i odprowadzenie do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowanego podatku dochodowego od wartości Nagrody w wysokości 10%.
- 6
PRAWA ORGANIZATORA
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie, a także pozbawienia prawa do Nagrody Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, w szczególności Uczestników, którzy:
- nie działają osobiście, ale przez osoby trzecie, lub
- wykorzystują różne aliasy (dodatkowe adresy) tego samego konta poczty elektronicznej do występowania w imieniu/zgłaszania różnych Uczestników za pomocą fałszywych kont w Serwisie.
- W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z aktywnością Uczestnika w Konkursie Organizator może kontaktować się z Uczestnikiem przy wykorzystaniu podanych przez niego sposobów komunikacji (np. prowadzić korespondencję w wiadomościach prywatnych przez Serwis). Podczas takiego kontaktu Organizator może oczekiwać od Uczestnika podania szczegółowych informacji dotyczących jego udziału w Konkursie.
- Wszystkie Relacje Konkursowe zawierające treści obraźliwe lub obelżywe, naruszające prawa autorskie, zawierające treści: erotyczne, niecenzuralne, ośmieszające, nieprzyzwoite, zawierające treści promocyjne lub reklamowe innych podmiotów niż Organizator (w szczególności naruszające zobowiązanie wskazane w § 3 ust. 7 powyżej), naruszające powszechnie akceptowane zasady moralności, naruszające godność́ osobistą, zawierające nawiązania do symboli religijnych, etnicznych lub rasowych, naruszające dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego, a także takie, które nie zawierają̨ wymagań stawianych przez Regulamin, nie będą brane pod uwagę przy rozstrzyganiu Konkursu.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność wobec Organizatora i osób trzecich za wszelkie szkody, jakie spowoduje swoim zachowaniem, niezależnie od tego, czy były one związane bezpośrednio z uczestnictwem w Konkursie czy też w jakikolwiek sposób mogą być związane z Konkursem, Organizatorem lub pozostałymi Uczestnikami.
- 7
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, OŚWIADCZENIA, ZGODY
- Z chwilą dokonania Zgłoszenia, Uczestnik oświadcza, potwierdza i gwarantuje, że:
- nie jest związany jakąkolwiek umową, której postanowienia ograniczałyby możliwość wzięcia udziału w Konkursie,
- Zdjęcie Konkursowe (dalej „Utwór”) jest rezultatem jego twórczej działalności artystycznej,
- Zdjęcie Konkursowe jest nowe i do dnia opublikowania Relacji Konkursowej w Serwisie nie było i nie będzie publicznie udostępnione w żaden sposób, w szczególności w Internecie,
- jakiekolwiek korzystanie ze Zdjęcia Konkursowego lub Relacji Konkursowej przez Organizatora lub podmiot, któremu Organizator udzieli sublicencji na korzystanie z Utworu, nie będzie naruszało jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych, praw własności przemysłowej, praw autorskich lub praw pokrewnych osób trzecich, a także nie będzie naruszało dobrych obyczajów i zasad współżycia społecznego.
- Jeżeli jakikolwiek podmiot wystąpi przeciwko Organizatorowi z jakimkolwiek roszczeniem w związku z nieprawdziwością, niepełnością lub brakiem informacji, o których mowa w ust. 1 powyżej lub w związku z nieprawdziwością lub niepełnością oświadczeń Uczestnika, o których mowa w ust. 1 powyżej, Uczestnik przejmie na siebie wszelką odpowiedzialność oraz udzieli Organizatorowi wszelkiej niezbędnej pomocy w celu obrony przed tym roszczeniem.
- Przejęcie odpowiedzialności i udzielenie pomocy, o której mowa w ust. 2 powyżej, obejmuje w szczególności następujące działania:
- wstąpienie przez Uczestnika na żądanie Organizatora do ewentualnego procesu wszczętego przeciwko Organizatorowi w charakterze interwenienta ubocznego,
- wynagrodzenie przez Uczestnika Organizatorowi wszelkich szkód poniesionych przez Organizatora w związku z roszczeniem, w tym zwrócenie przez Uczestnika Organizatorowi sumy odszkodowania lub zadośćuczynienia zasądzonego od Organizatora lub kwot wynikających z ugody zawartej przez Organizatora z podmiotem, który wystąpił z roszczeniami oraz
- zwrócenie przez Uczestnika Organizatorowi wszelkich kosztów obsługi roszczenia i prowadzenia sporu sądowego, mediacji lub rozmów ugodowych, w tym kosztów obsługi prawnej.
- Z chwilą publicznego udostępnienia Relacji Konkursowej w Serwisie, Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej i niewyłącznej licencji na korzystanie z Utworu, z prawem do udzielania sublicencji, bez ograniczeń terytorialnych, na czas nieokreślony, w zakresie następujących pól eksploatacji (dalej „Licencja”):
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
- w zakresie obrotu egzemplarzami – wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem egzemplarzy,
- w zakresie rozpowszechniania w sposób inny niż określony w lit. b) powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie wizji i fonii, w drodze każdej transmisji przewodowej oraz bezprzewodowej przez stację naziemną lub za pośrednictwem satelity, m.in. przy wykorzystaniu platform cyfrowych, sieci kablowych, połączeń telekomunikacyjnych, multimedialnych lub innych systemów przekazu, w tym jakichkolwiek sieci komputerowych, w tym Internet, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności za pośrednictwem sieci informatycznych, teleinformatycznych, w ramach sieci Internet, w tym za pomocą urządzeń mobilnych poprzez m.in. pobranie, odtworzenie, utrwalenie w zakresie tzw. użytku własnego, oraz streaming,
- machine learning lub data mining, w szczególności na potrzeby uczenia algorytmów sztucznej inteligencji.
- Uczestnik zezwala na wykonywanie praw zależnych przez Organizatora do Utworu oraz na zezwalanie przez Organizatora na wykonywanie praw zależnych do Utworu, oraz na przenoszenie tego uprawnienia na inne osoby, na polach eksploatacji określonych w ust. 4 powyżej.
- Uczestnik może wypowiedzieć Licencję w formie pisemnej z zachowaniem trzyletniego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego.
- Z chwilą dokonania Zgłoszenia, Uczestnik upoważnia Organizatora do wykonywania swoich autorskich praw osobistych do Utworu przez czas nieokreślony, w tym w szczególności do decydowania o pierwszym udostepnieniu Utworu publiczności, do decydowania o sposobie oznaczenia autorstwa Utworu, do wprowadzenia dowolnych zmian do Utworu, w tym cenzurowania oraz jego dowolnego wykorzystania, do połączenia całego lub fragmentów Utworu z reklamami, filmami fabularnymi i innymi dziełami audiowizualnymi, do ich włączania, niezależnie od technologii zapisu, do jakichkolwiek utworów audialnych oraz produktów multimedialnych, do łączenia z innymi utworami i artystycznymi wykonaniami w kompilacjach.
- Z chwilą dokonania Zgłoszenia Uczestnik zobowiązuje się do niewykonywania swoich autorskich praw osobistych do Zdjęcia Konkursowego, zgodnie z ust. 7 powyżej.
- Uczestnik może wycofać upoważnienie oraz zobowiązanie, o których mowa w ust. 7-8 powyżej, w formie pisemnej z zachowaniem trzyletniego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego
- Z chwilą dokonania Zgłoszenia Uczestnik wyraża zgodę̨ na publikację Zdjęcia Konkursowego oraz Relacji Konkursowej na wszelkich profilach i kanałach Organizatora w mediach społecznościowych oraz platformach streamingowych, w szczególności Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X, Snapchat, SoundCloud, Spotify, Apple Music, Tidal, Amazon Music, YouTube Music.
- Z chwilą dokonania Zgłoszenia Uczestnik wyraża zgodę na korzystanie i rozpowszechnianie przez Organizatora i inne podmioty przez niego upoważnione ze swojego wizerunku utrwalonego na Zdjęciu Konkursowym i w Relacji Konkursowej (dalej „Zgoda”). Zgoda zostaje udzielona bez ograniczeń terytorialnych, na czas nieokreślony. Zgoda obejmuje wykorzystanie i rozpowszechnianie przez Organizatora Zdjęcia Konkursowego i Relacji Konkursowej za pośrednictwem dowolnego medium i w dowolnym celu.
- Na podstawie Zgody Organizator jest uprawniony w szczególności do dowolnego łączenia Zdjęcia Konkursowego i Relacji Konkursowej z tekstem, zdjęciami, nagraniami wideo, nagraniami audio lub innymi elementami graficznymi oraz do używania Zdjęcia Konkursowego i Relacji Konkursowej w celach promocyjnych i reklamowych Organizatora oraz w celach relacjonowania przebiegu Konkursu.
- Uczestnik może wypowiedzieć Zgodę w formie pisemnej z zachowaniem z zachowaniem trzyletniego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego.
- 8
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych (dalej „Administrator”) przekazanych przez Uczestników w związku z udziałem w Konkursie (dalej „Dane Osobowe”) jest Organizator. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym każdy Uczestnik może skontaktować́ się poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: rodo@sbmlabel.pl lub w formie pisemnej, wysyłając wiadomość na adres siedziby Organizatora.
- Dane Osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu realizacji Konkursu oraz w celu realizacji Nagród, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). (dalej „RODO”).
- Podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych jest:
- konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze przewidzianego przepisami prawa związanego z podatkiem od wygranej oraz innych obowiązków prawnych przewidzianych przepisami prawami ciążących na Organizatorze w związku z organizacją Konkursu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- prawnie usprawiedliwiony interes Organizatora rozumiany jako konieczność posługiwania się przez Organizatora Danymi Osobowymi w celu prawidłowego przeprowadzenia i rozliczenia Konkursu, w tym realizacji Nagród oraz rozpatrzenia reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- zgoda Uczestnika w zakresie przetwarzania wizerunku utrwalonego w Relacji Konkursowej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Organizator będzie przechowywał Dane Osobowe w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym zabezpieczy je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczenie.
- Dane Osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 2-3 powyżej oraz do realizacji ewentualnych roszczeń Administratora związanych z Konkursem, a następnie przechowywane w archiwum zakładowym, gdzie okres archiwizacji wynosi dziesięć lat. Po tym czasie Dane Osobowe Uczestników zostaną usunięte, z zastrzeżeniem wykorzystania Danych Osobowych w związku z korzystaniem z Licencji. Jeśli podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, wówczas te Dane Osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do chwili cofnięcia zgody.
- Dane Osobowe mogą zostać udostępnione bądź powierzone, na podstawie odrębnych uzgodnień, dostawcom usług hostingowych lub marketingowych, dostawcom narzędzi wspierających obsługę Konkursu, dostawców systemów księgowych, podmiotom, które wraz z Organizatorem realizują Konkurs, dostawcom usług wspierających działania marketingowe Organizatora, dostawcom mediów społecznościowych, z których korzysta Organizator, a także do organów administracji publicznej (jeżeli wynika to z przepisu prawa, decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego).
- Uczestnik może żądać dostępu do Danych Osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych do innego administratora danych. Uczestnik może w każdej chwili cofnąć zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych przetwarzanych na jej podstawie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed chwilą cofnięcia zgody. Żądania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Uczestnik może zgłaszać poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: rodo@sbmlabel.pl.
- Uczestnik może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych.
- Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowej realizacji Konkursu.
- Organizator może zwrócić się za pomocą środków komunikacji elektronicznej do Uczestnika z prośbą o wyrażenie zgody na przetwarzanie innych danych osobowych Uczestnika lub dla innych celów wyraźnie wskazanych przez Organizatora, przy czym wyrażenie tej zgody nie jest konieczne do wzięcia udziału w Konkursie.
- Dane Osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu przez Organizatora.
- 9
REKLAMACJE
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do składania reklamacji w Czasie Trwania Konkursu oraz po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia zakończenia Konkursu.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej, na adres siedziby Organizatora wskazany lub w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@sbmlabel.pl, z dopiskiem „SBM ,,MURAL SBM”– Reklamacja”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania reklamacji. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną lub listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji.
- Reklamacja powinna zawierać́ imię̨, nazwisko, adres osoby składającej reklamację oraz opis przyczyn lub powodów reklamacji, a także oczekiwany sposób jej rozpatrzenia.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez komisję reklamacyjną powołaną przez Organizatora
- 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 24.01.2025 r.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych
i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy. Informacjami wiążącymi są postanowienia Regulaminu. - Regulamin jest dostępny przez Czas Trwania Konkursu w opisie pod postem ogłaszającym konkurs oraz w siedzibie Organizatora.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu z tytułu wykonania zobowiązań związanych w Konkursem będą rozstrzygane przez właściwy sąd miejsca siedziby Organizatora.
- Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać, kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail: kontakt@sbmlabel.pl lub za pośrednictwem Profilu.